دریافت

اگه حتی یه ستاره، تو شبت جایی نداره

به تو میرسم دوباره، تو رو تنها نمیذارم

اگه باز دلت بگیره، رنگ دنیات بشه تیره

هیچکی دستاتو نگیره، من تو رو تنها نمیذارم

 

از تهِ دلم میخونم، تا ابد باهات میمونم

آره عشق مهربونم، تو رو تنها نمیذارم

بده دستاتو به دستام، تویی عشق و همه دنیام

گُلِ من نترس من اینجام، تورو تنها نمیذارم

 

اگه حتی یه ستاره، تو شبت جایی نداره

به تو میرسم دوباره، تو رو تنها نمیذارم

اگه باز دلت بگیره، رنگ دنیات بشه تیره

هیچکی دستاتو نگیره، من تو رو تنها نمیذارم

 

تویی تنها تک ستاره م، تویی عشق موندگارم

تا اَبَد تا دنیا دنیاس، تو رو تنها نمیذارم

تو رو میبوسم عزیزم، با همه عشقی که دارم

اگه دنیام زیر و رو شه، تو رو تنها نمیذارم

 

اگه حتی یه ستاره، تو شبت جایی نداره

به تو میرسم دوباره، تو رو تنها نمیذارم

اگه باز دلت بگیره، رنگ دنیات بشه تیره

هیچکی دستاتو نگیره، من تو رو تنها نمیذارم